با حضور مدير عامل شركت آبفار استان يزد طي مراسمي از اعضاي تيم هاي ورزشي واليبال، فوتبال، شنا و تنيس روي ميز اين شركت تجليل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب روستايي استان يزد، مدير عامل شركت آبفار در جمع اعضاي كميته ورزش و اعضاي تيم هاي ورزشي، يكي از اهداف شركت آب و فاضلاب روستايي استان را تربيت نيروي انساني عنوان كرد و افزود: سلامت جسمي و روحي كاركنان شركت يكي از برنامه هايي است كه در اولويت كار ما قرار دارد و ما بايد در حد اعتباراتي كه شركت دارد ورزش را در كاركنان تقويت كنيم.
محمدرضا حاتمي تصريح كرد : مسئولين ورزش در شركت بايد سعي كنند تيم هاي مختلف را تشكيل دهند و با شركت در مسابقات استاني و كشوري همه پرسنل را جذب ورزش كنند.
وي در پايان اظهار داشت : از اين پس در بحث ورزش كارهاي ماندگارتري در شركت آبفار صورت خواهد گرفت تا همدلي و همفكري با ورزش هاي گروهي در بين كاركنان بيشتر شود.
در ادامه اين مراسم اعضا به بيان نظرات و پيشنهادات خود از جمله بن ورزش، ساخت سالن ورزشي و..... پرداختند و در پايان از 25 نفر از اعضا تيم هاي ورزش شركت آبفار در رشته هاي شنا،واليبال، فوتبال و تنيس روي ميز با اهدا لوح تقدير تجليل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا